Sunday 11 December 2011

PAS OH PAS!!!

"PAS TOLAK TAWARAN MUFTI PERAK JADI ORNG TENGAH PERTEMUAN DENGAN UMNO DIANGGAP TIDAK RELEVAN"keratan dari akhbar sinar harian..
disini apa yang saya ingin memperkatakan atau menanyakan ialah mengapa pas tolak untuk berdamai dgn umno(islam) tetapi sanggup bersekutu dengan DAPig(cina@kafir) memang tiada salahnyer tapi kenapa pas yang selama ini terpekik terlolong ingin memperjuangkan negara islam/kebajikan tidak mahu bergabung dengan umno sedangkan umno lah yang selama ini memperjuangkan hak asasi orang melayu..kita lihat contoh di PULAU PINANG berapa ramai peniaga2 melayu penduduk2 melayu yang ditindas oleh tampuk pimpinan Dap??mengapa orang melyu tidak mahu sedar akan perkara ini??DAPig adalah sebuah parti politik yang memperjuangkan sebuah negara republik seperti di negara singapore,indon dan banyak lagi negara republik yang semuanya sama rata sama rasa tiada hak istimewa bagi sesebuah bangsa itu...disini dgn duka cita saya mengatakan jika sesebuah kawasan yang sudah diambil alih oleh DAPig susah untuk kita merampas semula..kerana apa saya bercakap begitu??kerana jika sesebuah negara itu dimbil alih oleh cina kita orang melayu akan hanya mengadah memikirkan nasib kita yang ditindas..bukan saya ingin membuat kenyataan yang berbaur perkauman tidak tapi hanya satu pengajaran..RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERMAL..SEKIAN SAHAJA DARI SAYA..SAYA HARAP RAMAI YANG AKAN MELAWAT BLOG SAYA DGN HARAPAN BLOG SAYA INI AKAN MENJADI SEBUAH BLOG MESRA KERAJAAN YG DIIKTIRAF..TIDAK LUPA SETINGGI-TINGGI PENGHARGAAN SAYA MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA ADMIN "komandoperangsiber.blogspot.com"YANG TELAH BANYAK MEMBERI TUNJUK AJAR KEPAD SAYA..SEKIAN..TERIMA KASIH...SEMOGA HARI ANDA SENTIASA DIBERKATI OLEH ALLAH S.W.T

No comments:

Post a Comment