Friday 23 December 2011

PERJUMPAAN SULITT!!!!!EDISI WAJIB BACA...


Sessi dialog dengan satu gerombolan mahasiswa berlangsung di kediaman Anwar Ibrahim semalam, ketiga-tiga anak beranak ini dilihat berucap dan menyampaikan sesuatu kepada gerombolan 'mahasiswa' ini.

Sekumpulan 'mahasiswa' ini akan dikeldaikan pada 9 Januari 2012 - latihan gerakan mobilasasi sudah diatur oleh AMK. Malah siri pertama latihan telah pun berjaya dijalankan yang diketuai oleh Shamsul Iskandar Ketua AMK.


Modus operandi mereka adalah berkumpul di hadapan mahkamah untuk mendengar keputusan perbicaraan Liwat II yang mana pada 9 Januari 2012 merupakan tarikh penghakiman yang mana jika dilihat butir perbicaraan jelas Anwar Ibrahim akan dihumban ke Sungai Buloh.


Jika hal ini tidak dibendung dari awal dikhuatiri berlakunya pertembungan dua kumpulan mahasiswa yang mana saya melihat situasi ini langsung tidak menguntungkan negara.


Tindakan Adam Adli yang membuat laporan dan sidang media hari ini tidak lebih sekadar mengalih pandangan masyarakat terhadap taklimat sulit Anwar Ibrahim di kediamannya semalam.

PDRM are you ready?

No comments:

Post a Comment